VBK – Brann 2

Skrevet av 6. mai 2018Nyheter

Endelig ny hjemmekamp i Norsk Tipping ligaen!

Når: Mandag 7. mai kl 18:00
Hvor: Modenabanen – Vardeneset Idrettspark
Åpen kiosk!

Minner om Scoringsklubben: http://www.vardeneset-bk.no/klubben/scoringsklubben-2018/

En god start på seriespillet!
Det har blitt to seire på de tre første kampene. Sogndal 2 ble slått 4-1 hjemme i 1. serierunde, før vi har vært på to turer til Bergen. Fjorårets 2. divisjonslag Fana var første motstander. Etter en god førsteomgang leder vi 1-0, som vi øker til 2-0 litt ut i andre omgang. Da våkner Fana, som scorer etter 60 min og 85 min. Men kaptein Steffen Klemetsen Jakobsen vil ha med seg alle 3 poengene hjem, så VBK går rett i angrep og scorer vinnermålet etter 86 min.

Forrige kamp
Forrige helg var Tertnes motstander i Åstveit Idrettspark. Det startet veldig bra, da Sindre Dunseth scoret før minuttet var spilt. Tertnes kom dessverre sterkt tilbake og scoret tre ganger, før Steffen Jakobsen reduserte like før slutt. Det endte dermed med 3-2 tap.

Brann 2!
Dagens motstander Brann 2 er ett nytt bekjentskap for oss. De ligger for tiden sist på tabellen, men har møtt gode motstandere så langt. A-laget leder Eliteserien suverent, så de har mange gode spillere å velge mellom.

Kampreferater siden forrige hjemmekamp:

Referat: VBK – Sogndal 2

Referat: Fana – VBK