VBK Fotballfritidsordning

Mailadresse: ffo@vardeneset-bk.no
Mobil: 928 31 736

Om VBK FFO:

VBK FFO (Fotball Fritids Ordning) er et tilbud til alle i Tasta bydel fra 2. til 6. trinn, som ønsker å kombinere fotballaktivitet og et sunt kosthold.
FFO har per i dag rundt 80 deltakere.

• Vi holder til på klubbhuset til VBK og på området rundt.
  • Påmelding åpen hele tiden (har for tiden venteliste), ta kontakt på ffo@vardeneset-bk.no
  • FFO er to dager i uken (mandag og onsdag) – kr 1200 per måned for 2 dager, kr 700 for 1 dag:
    • Fra og med 01.09.2023 er det kun mulig med påmelding begge dager, det er heller ikke mulig å endre til kun en dag.
    • Faktureres i forkant av hver måned.
    • 1 måneds oppsigelsestid fra første hele måned, oppsigelse skal skje skriftlig til ffo@vardeneset-bk.no – alle andre oppsigelser anses som ugyldige.
    • Kun på forhånd innmeldt forfall pga lengre skade- eller sykdomsperiode gir mulighet for redusert faktura
  • Fotballtrening – i henhold til retningslinjene i VBK sin sportsplan
  • Etter skoletid (fra 12:30-16:00)
  • Tilbud til de som ønsker også i skoleferier
    • Det arrangeres fotballskoler i  høstferie, vinterferie, slutten av juni og starten av august med rabatt til FFO deltakere.
    • Gjelder ikke juli måned, juleferie, påskeferie og helligdager
  • Basistrening – fokus på disiplin og grunnleggende fotballferdigheter.
  • Et sunt brødmåltid og et måltid frukt hver dag, et varmt måltid en gang i måneden.
  • Skolearbeid med leksehjelp, om foreldre ønsker det.
  • Deltar på FFO turnering vår/høst i  Randaberg Arena

Om VBK Akademiet:

• Fredager etter skolen, følger skoleruten.
  • Fra 6. til 10. trinn.
  • Per nå 70 deltakere
  • Treninger er mellom 15:00-16:15.
  • Åpent i klubbhuset fra 13:15.
  • Matservering 14:00-14:45
  • Påmelding til ffo@vardeneset-bk.no
  • Akademiet blir ledet av Eirik Jakobsen (fra november 2022), som har med seg A-lagstrener Geir Lunde og flere andre dyktige instruktører.
  • Krav til treningsinnsats, gode holdninger, deltakelse på eget lags treninger, obligatorisk oppmøte (unntatt sykdom).
  • Det legges opp til harde økter, både fysisk, teknisk og taktisk.
  • Deltar på FFO turnering vår/høst.
  • Tidligere FFO deltakelse er positivt.
  • Matservering før trening (lik FFOen).
  • Pris kr 500 kr hver måned. Man betaler per plass og kan ikke velge kun noen fredager.
    • Faktureres i forkant av hver måned.
    • Oppsigelsestid 1 måned fra første hele måned, oppsigelse skal sendes skriftlig til ffo@vardeneset-bk.no – alle andre oppsigelser anses som ugyldige.