VBK – Kopervik

Skrevet av 28. oktober 2017Nyheter

A-kamp herrer: VBK vs Kopervik.
Når: Lørdag 28. okt kl 15:00.
Hvor: Modenabanen, Vardeneset Idrettspark.
Åpen kiosk.

Opprykket til 3. divisjon ble sikret i forrige runde etter 4-2 seier borte mot Frøyland. En spennende kamp der vi avgjorde med to kjappe mål kvarteret før slutt.

De siste kampene har vi hatt en fantastisk støtte fra tribunen. Hjemmekampen mot Djerv 1919 er blant de best besøkte på lenge. Rundt 300 tilskuere i høljende regn er imponerende. Også i bortekampen mot Frøyland var det en solid gjeng på plass som fikk feiret opprykket sammen med laget.

Før avspark i dag blir det heder til spillere som har nådd 100, 300 & 400 kamper i løpet av sesongen. Veteraner i laget som Espen Håland og Christoffer Bigseth Olsen er blant de som har nådd milepæler.

Vi stiller med 2 mulige debutanter i dagens tropp. Christian Askeland (2000 modell) og Sebastian Hammer Larsen (2001 modell) er med i kamptroppen for første gang.

Før dagens kamp er det allerede klart at Kopervik blir nr 4 og at VBK vinner 4. divisjon avd 2.

Allerede tirsdag 31. oktober møter vi EIK 2 til første kamp om kretsmesterskapet i 4. divisjon. Kampen spilles borte på Kiwi Arena Bakkebø kl 20:00. Returoppgjøret på Modenabanen blir fredag 10. november kl 19:00.