Trenerkabalen for 2023 er lagt

Skrevet av 28. desember 2022Nyheter

Geir Lunde fortsetter som hovedtrener for klubbens flaggskip. Med seg som assistenttrener får han Christoffer Bigseth Olsen.

Bigseth Olsen har en lang fartstid i klubben som spiller og etter hvert med forskjellige verv i ulike styrer.

Lunde har tidligere vært trener for bl.a Viking og U21-landslaget, samt flere lokale klubber. I fjor ledet han VBK til en respektabel 5. plass i 4. divisjon, der noe av det mest positive var det store antallet egenutviklede talenter som fikk spilletid. Disse gleder Lunde seg til å utvikle videre, samtidig som stallen skal krydres med gode spillere som har levert bra på dette nivået tidligere. Spillerne har nå en velfortjent juleferie før treningene gjenopptas i starten av januar.

Vi gleder oss enormt til fortsettelsen med Geir og Christoffer og håper på mange flotte opplevelser på Modena-banen neste år.