Trenerkabalen for 2023 er lagt

Geir Lunde fortsetter som hovedtrener for klubbens flaggskip. Med seg som assistenttrener får han Christoffer Bigseth Olsen.

[image_with_animation image_url=”3045″ alignment=”center” animation=”Fade In” box_shadow=”none” max_width=”100%”]

Bigseth Olsen har en lang fartstid i klubben som spiller og etter hvert med forskjellige verv i ulike styrer.

Lunde har tidligere vært trener for bl.a Viking og U21-landslaget, samt flere lokale klubber. I fjor ledet han VBK til en respektabel 5. plass i 4. divisjon, der noe av det mest positive var det store antallet egenutviklede talenter som fikk spilletid. Disse gleder Lunde seg til å utvikle videre, samtidig som stallen skal krydres med gode spillere som har levert bra på dette nivået tidligere. Spillerne har nå en velfortjent juleferie før treningene gjenopptas i starten av januar.

Vi gleder oss enormt til fortsettelsen med Geir og Christoffer og håper på mange flotte opplevelser på Modena-banen neste år.