Partnerliga – The Shack

Skrevet av 14. juni 2021Nyheter, Partnerliga

Først ut i årets partnerliga er det Shack.

Vår god samarbeidspartner The Shack er først ut i årets konkurranse for våre samarbeidspartnere. Representant fra The Shack var Gunnar Ellingsen som satte 6 av 10 straffer. Under kan du se en kort video fra samtlige 10 straffer.

The Shack er en viktig samarbeidspartner i VBK, og bidrar godt inn mot barn og unge i klubben. De er draktpartner i ungdomsavdelingen, og ga klubben nylig en helt ny Gapo bingo i gave som de aller yngste spillerne i klubben kan bruke.

The Shack holder til i Frostølvein 2A, i rundkjøringen rett over Tastarustå skole. Her får du servert byens beste burger, ribs og andre spennende siderette. Her kan du velge mellom å nyte en burger i flotte lokaler eller bestille take away.

The Shack viser det meste av Premier League, Champions League, og nå fra og med fredag 11 juni viser de EM på storskjermen. Stikk innom for digg mat, drikke og god EM-fotball på storskjerm.