Partnerliga – Aktiv Eiendomsmegling

Skrevet av 23. juni 2021Nyheter, Partnerliga

Neste ut i årets partnerliga er Aktiv Eiendomsmegling.

Neste ut i årets partnerliga er Aktiv Eiendomsmegling. Representant fra Aktiv er vår egen Christoffer Værstad som satte 6 av 10 straffer. Christoffer har vært aktiv som trener i klubben over flere år, og er nå trener for 2008-kullet som har sitt første år i ungdomsavdelingen.

Aktiv Eiendomsmegling er hovedpartner i ungdomsavdelingen, og bidrar sterkt inn mot at ungdommen i klubben skal få et best mulig tilbud.

Vurdere du å selge din bolig? Da bør du ta kontakt med Christoffer Værstad i Aktiv Eiendomsmegling. Han bor på Tasta, og kjenner området her godt. Aktiv tilbyr nå gratis verdivurdering av boliger i Stavanger Kommune. Skal du selge bolig får du også en rabatt på kr 8.000,- på tilretteleggingshonorar (ordinær pris kr 19.900,-)

Ta kontakt med Christoffer på mobil: 970 93 630 eller på mai: christoffer.verstad@aktiv.no.