Markeds- og kommunikasjonsansvarlig

Skrevet av 5. september 2022Nyheter

Torstein Helle Meling er ansatt som markeds- og kommunikasjonsansvarlig i VBK.

Meling er vokst opp på Bømlo og har bodd i Stavanger de siste 10 årene. Han kommer fra jobb i Gjesdal kommune og er i tillegg assistenttrener for Sola FK sitt A-lag i 3. divisjon. Som fotballspiller har han vært blant annet i Bremnes, Stord og Hinna. Fra før har han også erfaring fra forskjellige fotballverv i Hinna og Ålgård.

Stillingen er rettet inn mot våre samarbeidspartnere. Vi ønsker å bygge et godt samarbeidsnettverk der alle bedrifter skal ha lyst til å være en del av VBK-familien. Samlinger, nettverk og spennende klubbaktiviteter som sammen styrker vårt arbeid mot barn og ungdom i lokalmiljøet.

Vi gleder oss til Torstein starter i oktober og blir en viktig del av videreutviklingen av klubben.