Julehilsen fra VBK

Skrevet av 23. desember 2017Nyheter

Vardeneset Ballklubb takker alle våre medlemmer og samarbeidspartnere for fantastiske bidrag og støtte i 2017 og ønsker alle GOD JUL og GODT NYTTÅR

Vil også takke alle trenere, oppmenn, foreldre og andre som har stilt opp året rundt for å gi våre spillere et godt fotballtilbud.

Oppsummering av året:
Vi startet året med å bli sertifisert som Kvalitetsklubb.

I samme anledning lanserte vi vår nye hjemmeside.

I mars overtok vi driften av Fotballfritidsordningen (FFO) selv, etter flere år der Viking drev den for oss.
Har hatt 50 deltakere innom i løpet av året og ligger nå stabilt på rundt 30 deltakere.

Sportslig har vi hatt et av våre beste år noensinne.
A-lag herrer vant 4. divisjon, KM og Polturneringen. De skal neste år spille i en landsomfattende serie for første gang i klubbens historie.

A-lag damer vant sin 4. divisjon på våren og kom dermed i en toppet 4. divisjon på høsten. Ble tøffere motstand der, men veldig kjekt at mange 15 og 16 åringer fikk prøvd seg.

Junior gutter vant sin 1. divisjonspulje suverent og spiller neste år i eliten. Hele 10 spillere i junioralder har fått prøvd seg på A-laget i årets sesong.

Nå i høst ble Anette S. Jensen vår første landslagsspiller og hun har spilt 4 landskamper allerede.

Vi har hatt 6 spillere på kretslagssamlinger, der 3 har vært faste hele året. Enda flere har deltatt på sonesamlinger.

Tine Fotballskole satte ny deltakerrekord for 3. år på rad, nå med 175 barn. Selv ikke det dårlige været kunne ødelegge en fantastisk kjekk helg!

Vi har arrangert KM for HC-lag i Randaberg Arena, lag har vært på turneringer i inn- og utland og det har vært spilt mange flotte og kjekke kamper. Suksessen med å samle kampene i barneavdelingen på tirsdager fortsatte og flere andre klubber har i år kopiert vår modell der.

Også på trener og lederutdanning fortsetter vi med god trøkk. 10 trenere fullførte i mars hele grasrottrener (C-lisens)

Vi håper 2018 fortsetter som årets sesong med Fair Play, kjekke kamper og sosial arena for både store og små.

Kommer også flere overraskelser på nyåret!

Hilsen

Styret og daglig leder i Vardeneset Ballklubb