Julehilsen 2021

Skrevet av 23. desember 2021Nyheter

Vardeneset Ballklubb takker alle våre medlemmer og samarbeidspartnere for fantastiske bidrag og støtte i 2021 og ønsker alle GOD JUL og GODT NYTTÅR.

Vil også takke alle trenere, oppmenn, foreldre og andre som har stilt opp året rundt for å gi våre spillere et godt fotballtilbud.

En ekstra takk for innsatsen til de som fratrer sine verv etter utallige timer med frivillig innsats.

Oppsummering av året:

Sportslig:
En halv sesong ble gjennomført på en veldig god måte.

Barneavdelingen fikk noen kamper på våren og vanlig sesong på høsten. Ble også arrangert enkelte turneringer.

Ungdomsavdelingen var i gang rett før sommeren og alle lagene fikk full høstsesong. Gutt junior 1 kom på en sterkt 2. plass i Junior Elite.

Senior var endelig i gang fra august. En tung sesong for A-laget i 4. divisjon. Fikk spille 1. runde i NM. B-laget vant 5. divisjon (kunne ikke rykke opp pga A-lag i samme divisjon), men tapte KM finalen. C-laget vant KM for menn 7’er.

10 ungdomslag fra VBK deltok på Trollcup i Kristiansand i slutten av oktober. G16 vant A-sluttspillet, mens G14 tapte finalen.

Tine Fotballskole:
– Har blitt arrangert i 7 år på rad. Vi hadde rundt 180 deltakere. En fantastisk innsats av A-lag, trenere og eldre spillere som stilt opp for å gjøre helgen til et av årets høydepunkt for deltakerne!

Annet:
– All planlagt kursaktivitet har blitt utsatt. Her kommer vi sterkere tilbake neste år.
– Vi har hatt 3 spillere på kretslag. Enda flere har deltatt på sonesamlinger.
– FFOen har hatt 60 deltakere innom og det har vært et snitt på 40 deltakere.
– Akademiet, et eget opplegg for 6. – 9. klasse, har hatt rundt 55 deltakere.
– FFO turnering i Randaberg Arena ble gjennomført tidlig i desember med neste 100 påmeldte lag.

Fremover:
Vi satser på at 2022 blir bedre enn årets sesong. Trening og kamper kommer til å gå tilnærmet normalt, større turninger får vi håpe blir mulig til sommeren. Vi skal fortsette å legge til rette for at alle skal ha et år med Fair Play, kjekke kamper og sosial arena for både store og små.

Arbeid med ny kunstgressbane starter i februar.

Hilsen Styret og Administrasjonen i Vardeneset Ballklubb