Jobb Marked- og kommunikasjonsansvarlig

Skrevet av 17. juni 2022Nyheter

Vardeneset BK søker Marked- og kommunikasjonsansvarlig

Vardeneset BK ble stiftet i 1975 og har i dag rundt 50 lag og nærmere 1000 medlemmer. VBK er blant de største klubbene i regionen og det største idrettslaget i Tasta kommunedel i Stavanger. VBK disponerer 3 store kunstgressbaner og klubbhus i Vardeneset Idrettspark. VBK har lag fra 5 år og opp til 60 år. Det jobbes med nytt klubbhus og vi satser inn mot klubbens 50 års jubileum i 2025 med å styrke administrasjonen.

VBK er en utviklingsklubb for unge fotballspillere og ønsker å legge til rette for at spillere som ønsker det, kan gi drømmen en sjanse. Vil du være med å bidra til at vi kan gi drømmen en sjanse?

Vi søker deg som elsker fotball, salg og service, som er strukturert, selvstendig og en god relasjonsbygger. Du har erfaring fra salg og markedsføring, men ser likevel fremover etter nye måter og muligheter til å fremme VBK på, særlig også med bruk av digitale virkemidler. Du er åpen, ambisiøs og nyskapende, og du forstår at dette er en jobb som krever åpen kommunikasjon, tillit og trygghet. Du er en svært god relasjonsbygger, og har et bredt nettverk.

Arbeidsoppgaver:

• Salg inn mot næringslivet
  • Utarbeidelse av konsepter
  • SoMe ansvarlig
  • Markedsføring
  • Profilering av klubbaktiviteter
  • Arrangere aktiviteter for samarbeidspartnere
  • Oppfølging av CRM system

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:

• Erfaring fra salg og markedsføring
  • Stort nettverk i Stavanger regionen
  • Kreativ og nyskapende
  • Flink til å bygge relasjoner
  • Ryddig, strukturert og tydelig.
  • Gode skriftlige og muntlige norsk kunnskaper
  • Beherske Microsoft 365
  • Arrangementserfaring
  • En god lagspiller
  • Initiativrik – være med å utvikle klubbens merkevare videre

Vi kan tilby:
• En spennende og variert hverdag i et kjekt miljø
• 100% 1-årig prosjektstilling, med mulighet for forlengelse
• Fleksibel arbeidstid

Lønn etter avtale.

Gyldig politiattest uten merknader forutsettes for ansettelse

Stillingen rapporterer til daglig leder i klubben.

Spørsmål angående stillingen kan rettes til daglig leder – Morten Osaland, mobilnummer 400 70 355.

Søknad med CV sendes på e-post til dagligleder@vardeneset-bk.no

Søknadsfrist: 30.06.2022 pga ferie er søknadsfristen utvidet til 12.08.2022 (søknadene vil bli behandlet fortløpende)

Tiltredelse etter avtale.