Informasjon om medlemskontingent

Skrevet av 1. mai 2020Nyheter

Styret har den 23. mars vedtatt at medlemskontingent for 2020 sesongen settes lik det den var i 2019, men med noen endringer. Styret har den muligheten så lenge det ikke er vesentlige endringer.

Det deles nå inn i medlemskontingent og treningsavgift.

Nytt i 2020 er at medlemskontingent sendes ut via Spond.

• Medlemskontingent på kr 100
    • Dette gjelder alle spillere, trenere, ledere og andre med verv i Vardeneset Ballklubb
    • Nye retningslinjer fra Norges Idrettsforbund krever at alle medlemmer skal betale personlig medlemskontingent.
  • Treningsavgift (kommer i tillegg til medlemskontingenten)
    • Gjelder alle aktive spillere.

• * Familiemedlemskap: Det blir fortsatt maksgrense på kr 3100 per familie. Alle medlemskontingenter er personlige og legges inn i totalsummen.
  • En del vil få en økning på kr 100 som er medlemskontingent for trener / leder

Vi ser alle at sesongen 2020 ikke blir normal.
Nå er muligheten for treninger forsiktig i gang for alle (med omfattende restriksjoner)
Når kamper kommer i gang er fortsatt uavklart.
Utstyr, turneringsavgifter, påmeldingsavgift serie, forsikring og andre kostnader påløper fortsatt.
Vi reduserer utgifter så godt vi kan nå som det er redusert drift, men er også klar til å starte opp når vi får mulighet til det.

Medlemskontingent (og treningsavgift) er helt avgjørende for klubbens økonomi.

Norges Fotballforbund, Norges Idrettsforbund og Stavanger kommune oppfordrer klubbene til å sende ut medlemskontingent (og treningsavgift) som normalt.

Vi håper derfor de fleste har mulighet til dette og ber de som har behov for en utsettelse om å ta kontakt på dagligleder@vardeneset-bk.no eller via trener på eget lag.

Medlemskontingent (og treningsavgift) sendes ut fortløpende.

Forfall er automatisk på 15 dager.