Vinnere Scoringsklubben 2017

Skrevet av 18. november 2017Nyheter

Da er årets sesong for A-lag herrer over (det spilles fortsatt kamper i Pol-turneringen, men de kampene er ikke inkludert i Scoringsklubben). 14 vinnere fra hver hjemmekamp, 4 gensere og 1 hovedpremie er trukket.

En veldig god sesong som endte med 1 mål i NM (tap 2-1 mot Riska i 1. kvalrunde), 78 mål og vinner av 4. divisjon og 3-2 seier over EIK 2 i KM finalen for 4. divisjon.

Totalt 82 mål ble scoret av 17 spillere. Steffen Klemetsen Jakobsen ble toppscorer med 27 mål, 25 i serien og 2 i KM. Målet «alle» husker er keeper Tord Malde Pedersen som scoret på utspark borte mot Austrått.

26 seriekamper har gitt oss 19 seire, 6 uavgjort og kun 1 tap.

Scoringsklubben 2017
1 Martin Jørgensen
2 Rudolf Hansen
3 Randi Kleppe
4 Solveig Angelvik
5 Terje Håland
6 Nils Osaland
7 Henning Olsen
8 Geir Inge Angelvik
9 Eivind Galta
10 Jostein Gabrielsen
11 John Kjetil Pedersen
12 Sissel Stormark
13 Mikal Hebnes Olsen
14 Gunnar Tjelta
VBK Genser Jarle Larsen
VBK Genser Kåre Håland
VBK Genser Randi Kleppe
VBK Genser Anders Moen
Gavekort kr 1500 ,-Intersport Stein Espenæs

De 14 første vinnerne er fra hver hjemmekamp i årets sesong.

Premien der er VBK lue (Umbro) eller VBK skjerf.

VBK Genser er Sublime Half Zip. Det ligger liste på Intersport Tastasenter med de som har vunnet og den kan hentes der slik at det blir rett størrelse.

Gavekortet på kr 1500,- gjelder også Intersport Tastasenter.