Den 10 mai så arrangerte vi The Shack Barnecup! 

For en fantastisk helg det ble – fylt med idrettsglede, samhold og masse engasjement fra både spillere, trenere, foreldre og frivillige 

Å samle 6–9-åringer fra hele regionen til en slik fotballfest var en sann fornøyelse fra start til slutt!
Dette ble årets cup i tall:
* 15 deltakende klubber
* 129 lag
* 194 kamper
* 15 baner i aktivitet
* 1202 unike kunder i kiosken
* 750 «gullpokaler» delt ut 
Tusen takk til alle som bidro til å gjøre helgen så vellykket. Vi gleder oss allerede til å skape en enda større og bedre turnering neste år! 


