VBK DAG 2017

Skrevet av 15. september 2017Nyheter

Den 16. september arrangerer Vardeneset BK en flott dag for store og små i Vardeneset Idrettspark.

Program:
09:45 – Oppmøte ved kunstgressbanen nærmest klubbhuset
10:00 – Inndeling av lag, utdeling av T-skjorter + drikkeflasker og felles bilde av hele klubben!
10:20 – Første kamp starter
12:30 – Oppvisningskamp «Trenere for jentelag» mot «Trenere for guttelag»
13:00 – Lunsj med fruktbeger og smoothie til alle spillere og trenere.
14:30 – Siste kamp er ferdig

10:00-15:00 – Helgø Meny stiller med smaksprøver og flere kjekke aktiviteter.
10:00-15:00 – Intersport stiller med stand inne i teltet. Gode priser på klubbkolleksjon
Åpen kiosk hele dagen!

Kampprogrammet og inndeling av lag ligger lengre nede på siden.

Mellom 10:00 og 15:00 vil det være internturnering med mix-lag for alle spillere i barne- og ungdomsavdelingen. 1-3 alderstrinn slås sammen og spiller mot andre på samme alder.

Helgø Meny stiller med griller/smaksprøver. De har også flere kjekke aktiviteter for barn, som hoppeslott, lykkehjul, rebusløp, skuddmåler mm. Gavekort og premier.

Senere på kvelden blir det fest for de voksne i telt ved banene. Trenere, ledere, foreldre og tidligere medlemmer (foresatte/spillere) ønskes velkommen.

Billett til festen koster kr 250,- og kan bestilles på dagligleder@vardeneset-bk.no eller kjøpes i klubbhuset hver kveld 17:00-20:00.

Det blir servert varm mat og salg av drikke (tar kort).

Kampprogram og baneoversikt
(zoom på mobil / lagre bilde på pc for større versjon)

Lag inndeling
(zoom på mobil / lagre bilde på pc for større versjon)