LANDSLAGSSPILLER

Skrevet av 30. mai 2017Nyheter

Anette Snørteland Jensen er tatt ut til J15 landslaget.

Landslaget samles for første gang 21. juni på Lassa, samtidig som Statoil Talentleir avholdes der. Før den tid skal Anette til Rheinland i Tyskland med Team Rogaland, som består av fylkes beste jenter opp til og med 16 år.

Landslagssamlingen går over 5 dager og inneholder treninger, internkamper, møter og spillersamtaler. Europas beste kvinnelige fotballspiller Ada Hegerberg, vil sammen med søsteren Andrine holde foredrag for spillerne.

Det blir mye fotball fremover da laget til Anette i VBK deltar i serie, samt er videre i Adidas Cup og OBOS cupen. I tillegg kommer kamper for damelaget, nå sist i nedsablingen av Brodd (9-0 seier). Flott referat fra kampen her:

Om uttaket skriver fagansvarlig for landslagsskolen Håkon Grøttland:
Nettopp du er tatt ut til samlingen fordi du anses som et av Norges største talenter i Norges største idrett. Vær stolt av deg selv, og vær stolt av klubben din. For målet er at du skal få motivasjon og veiledning som du kan ta med deg tilbake til hverdagen. Fordi det er hverdagen og det arbeidet som gjørs i klubb som teller mest!

Vardeneset BK gratulerer med uttaket.
Det får feires med seier borte mot Eiger i kveld!

Nå kan vi si at FFO’en vår har en landslagsspiller som instruktør!