Julehilsen

Skrevet av 24. desember 2019Nyheter

Vardeneset Ballklubb takker alle våre medlemmer og samarbeidspartnere for fantastiske bidrag og støtte i 2019 og ønsker alle GOD JUL og GODT NYTTÅR.

Vil også takke alle trenere, oppmenn, foreldre og andre som har stilt opp året rundt for å gi våre spillere et godt fotballtilbud.

Oppsummering av året:
– FFOen har hatt 70 deltakere innom i løpet av året. Det har i snitt vært 50 deltakere på vanlig FFO.
– Akademiet, et eget opplegg for 6. – 8. klasse, har hatt rundt 45 deltakere.
– 8 lag har vært i Vildbjerg, 2 lag i Norway Cup, 3 i Trollcup og 9 i Sørcup. Flere lag har deltatt på turneringer og det har vært spilt mange flotte og kjekke kamper.
– Suksessen med å samle kampene i barneavdelingen på tirsdager fortsatte og flere andre klubber har i år kopiert vår modell der.
– Vi har hatt 4 spillere på kretslag. Enda flere har deltatt på sonesamlinger.
– Tine Fotballskole har vi arrangert for 5. år på rad, nå med 200 deltakere. En fantastisk innsats av A-lag, trenere og eldre spillere som stilt opp for å gjøre helgen til et av årets høydepunkt for deltakerne!
– Vi ble nettopp kåret til årets Tine Fotballskole i Rogaland.
– Også på trener og lederutdanning fortsetter vi med god trøkk, det har vært avholdt 3 trenerkurs.
– Vi har nå 2 trenerveiledere, en for barneavdelingen og en for ungdomsavdelingen.

Vi håper 2019 fortsetter som årets sesong med Fair Play, kjekke kamper og sosial arena for både store og små.

Hilsen Styret og daglig leder i Vardeneset Ballklubb