Julehilsen 2018

Skrevet av 24. desember 2018Nyheter

Vardeneset Ballklubb takker alle våre medlemmer og samarbeidspartnere for fantastiske bidrag og støtte i 2018 og ønsker alle GOD JUL og GODT NYTTÅR

Vil også takke alle trenere, oppmenn, foreldre og andre som har stilt opp året rundt for å gi våre spillere et godt fotballtilbud.

Oppsummering av året:
Vi ble i slutten av november re-sertifisert som Kvalitetsklubb, som den første klubben i Rogaland med full uttelling på alle sertifiseringspunktene.

FFOen har hatt 70 deltakere innom i løpet av året.
Det har i snitt vært 34 deltakere på vanlig FFO.
Akademiet, et eget opplegg for 6. og 7. klasse som ble starter på høsten, har hatt 21 deltakere.

Sportslig har vi hatt et av våre beste år noensinne.
A-lag herrer vant ble nummer 8 i 3. divisjon. For første gang i klubbens historie har vi spilt i en landsomfattende serie og hatt 9 turer til Hordaland og 2 til Sogn og Fjordane.
I NM ble det 1. runde.

Junior gutter kom på en imponerende 6. plass i junior eliten.

9 lag har vært i Vildbjerg på turnering.
1 lag i Norway Cup, med TV2 sendt kamp som høydepunkt.
Flere lag har deltatt på turneringer og det har vært spilt mange flotte og kjekke kamper. Suksessen med å samle kampene i barneavdelingen på tirsdager fortsatte og flere andre klubber har i år kopiert vår modell der.

Vi har hatt 7 spillere på kretslag. Enda flere har deltatt på sonesamlinger.

Tine Fotballskole satte ny deltakerrekord for 4. år på rad, nå med 203 deltakere. En fantastisk innsats av A-lag, trenere og eldre spillere som stilt opp for å gjøre helgen til et av årets høydepunkt for deltakerne!

Vi har arrangert KM for tilrettelagte lag i Randaberg Arena.

Også på trener og lederutdanning fortsetter vi med god trøkk, det har vært avholdt 3 trenerkurs.
Vi har fått vår første trenerveileder.

Vi håper 2019 fortsetter som årets sesong med Fair Play, kjekke kamper og sosial arena for både store og små.

Rett over nyttår kommer vi med en spennende nyhet!

Styret og daglig leder i Vardeneset Ballklubb